torsdag 25. mars 2010

80s Lampe




Jeg velgte å lage en 80s lampe i det nye tverrfaglige prosjekted vårt, hvor hele design og hånt verk avdeligen skulle lage 80s produkter - alt fra klær til møbler.


først fikk vi litt inspirasjoner og Zaha Hadid ble min inspirasjon. hennes sterke og myke former og mønstrer i hennes arkitektur design fikk meg til å tenke, først laget jeg en prottype for å teste ut første ide, men det ble ike helt som jeg forventet


Tanken var myke linjer og former med litt skarp hete og litt fargerik, men det blei ikke helt det jeg forventet, så da Phoyoshoppet jeg litt og så kom jeg frem til dette


Prossessen tok, tid men det ble bra

Først måtte jeg skrive ut en del pappire for å ha di lønne blada, mulighetene var stor men jeg valgte svart. så måtte jeg klippe ut alle bladene og derr etter skjere i alle bladene for å lage hull der fargen skulle komme frem.



så var det bare til å lime på all di forskjellige sikle papire fargene, etter en lang prosses ble jeg fornøyd

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar